info trafik

Friday, January 8, 2010

Temanku umpama permata berharga

Assalammualaikum....

Selamat sejahtera kepada semua kenalan. Hari ini saya ingin memberi penghargaan yang tak terhingga untuk beberapa sahabat yg selama ini banyak membantu, menasihati, memahami dan bermacam2 lg la perkara kebaikan yg dilakukan oleh mereka. Rsnyer tak terbalas segala pertolongan mereka.

Dalam meniti kehidupan yg penuh berliku ini..ALLAH S.W.T senantiasa mempertemukan saya dgn sahabat2 yg baik...Alhamdulillah...syukur sgt.Dan setiap mereka pasti akan membawa kegembiraan dan kebahagiaan buat saya. Meskipun tiada insan yg sempurna..bg sy mereka semua sudah cukup sempurna untuk saya...kerana saya juga bukan sempurna dan masih banyak keburukan. Namun, mereka masih sudi berkawan dengan saya.

Beruntungnya saya kerana mendapat sahabat seperti mereka.Susah,senang, pahit, manis,suka, duka sentiasa bersama. Bak kata org, 'kawan gembira senang nak dpt, kwn menangis lum tentu ada' Tp...saya ada...dan itulah mereka permata berharga.

Sekalung " TERIMA KASIH " buat sahabat-sahabatku.. mgkn ucapan ini tidak setimpal dgn apa yg mereka berikan, namun mgkn ini dapat mempereratkan lg kasih sayang & talian persahabatan kami...mudah2an..amin...

Terima kasih "KECIK, KAK ELA, AINI, SHIDA, LELA, SYAZA,SAL & ANIM"

Pertemuan kita tak pernah di rancang. Pelbagai episod berlaku.Namun, takdir ALLAH menentukkan.Dalam slah satu episod cerita hidup kita, kita semua dipertemukan...Akhirnya, terlakarlah 1 sejarah persahabatan yg unik. Kalian pelengkap jalan cerita hidup pojie. Moga persahabatan kita kekal selamanya.

7 comments:

  1. haaa.nama aku tadek ke pojie??sedihnyaaa

    ReplyDelete
  2. ain si cawan...

    ler aku igt sapela cawan tue.sebek tak sumbing..hehhehhehe

    ReplyDelete
  3. ko xbaik..sian kak saadah..main sumbing2 plak....

    ReplyDelete
  4. thanx pojie. nukilan anda berjaya menakung air di mata saya. keikhlasan anda dalam menghargai kami sebagai kawan2 memang sangat saya hargai... terima kasih pojie kerana tak pernah lupa pada saya.

    ReplyDelete
  5. kak ela,

    sy tidak dapat meluahkan ape sy rs secara terang.Dgn nukilan begini sy dapat ekspresikan apa yg saya rs dan dpt menyatakan betapa sy menghargai kehadiran anda semua dalam hidup ini.

    ReplyDelete
  6. saya setuju ngan statement poji tu...
    dia bagi atas angin je ni...
    ape kate poji luah kan lagi...
    cewwwah...
    ;D

    ReplyDelete
  7. amboi cik hanis...atas angin ape lak nie?Hehehe...

    ReplyDelete