info trafik

Monday, January 3, 2011

Satu Permulaan

Assalammualaikum & Salam Sejahtera.

Hari ini, tanggal 3 Jan 2011 merupakan hari pertama aku melangkah kembali bekerja, setelah 3 hari makan, tido saja dirumah. Rasanya belum terlewat untuk mengucapkan taniah kpd pasukan bola sepak kebangsaan yang berjaya merangkul Piala Suzuki AFF buat pertama kalinya.

Hari ini, masuk je opis, GM panggil jumpa dia.Emmm....aku dah agak dah, mesti nak ckp soal transfer co. nie. Aku?Ape aku rasa?Tak rs pape pun....sebagai pekerja, aku pasrah walau dimana saje aku ditempatkan.

Owh..selepas ini, aku akan bekerja dibawah pengurusan baru iaitu Early Years Development Sdn Bhd.Nak kate gembira sgt,,,takdela kan..tapi okla...

Aku akan menjawat tugas sebagai 'Account cum Admin' Tapi sama ada aku assistant @ exec pun aku tak pasti...tp, yg aku pasti gaji aku tak naik n tak turun.

KPI aku lak , On Time & Accurate. Owh...sgt suke ade KPI.Tp, adakah KPI ni dpt menbantu aku naik gaji & pangkat ye?Yela...takkan smpi mati aku duk takok tue gak kan...

Owh...Lg 1 yg paling aku risau yelah..penerimaan senior dibwh nie thdp aku?Aku bole saje keje dgn sesiapa...takde masalah.Cuma mslh aku kadang2 aku temper n cpt hlg sbr.Tue jela..Hehehe..

so, ape azam aku thn nie?

Azam 2011:

1. Kumpul duit sebanyak mungkin.
2. Siapkan project kat kampung tue
3. Pergi Kursus Kahwin
4. Dptkan 'P' sebelum Nov 2011
5.Kerja dgn lebih berhemah & Tekun
6. Kurangkan dtg kerja lambat & MC
7. Capai KPI
8. Jadi insan & wanita yg lebih baik utk dunia & akhirat

Azam bersama 2011:

'Nak nikah & kahwin cecepat'

heheheh

No comments:

Post a Comment