info trafik

Tuesday, August 9, 2011

Salam Ramadhan


Hari ini dh 9 hari umat islam berpuasa. Tahun ini agk istimewa memandang tarikh masihi dan hijrah adalah seiring bagi bulan ramadhan tahun ini.

Bagi aku, tahun ini lebih berbeza kerana inilah tahun pertama aku bekerja dan berpuasa tanpa ada rasa nak mengumpat org-org yg slalu buat aku rasa bengang di opis nie.Alhamdulillah....

Jika dihitung, hanya tinggal lebih kurang 21 hari lagi ramadhan akan melabuhkan tirainya. Akan tinggal 12 hari pulak, aku akan kembali ke desa halaman yg damai..berkumpul dengan keluarga. ..sgt tak sbr...=)


Aku nak ucapankn selamat menjalani ibadah puasa buat semua dan berhati-hati walau dimana anda berada. Ajal maut ditangan ALLAH...tapi jangan cuba2 tempah maut dengan pemanduan yang tidak berhemah.

Salam ramadhan semua...=)

No comments:

Post a Comment