info trafik

Sunday, June 3, 2012

About Passion

nie kali pertama aku nak update pasal hiburan kat blog nie.

klu korang nak tau since Black masuk mentor aku mmg follow rancangan ni. Pastu aku dah malas sbb protege mentor nye tak best. Thn ni baru aku tgk balik.

1st time tgk zatul...mmg rs dia takde harapan lam mentor kali nie. Tp, dr minggu 1st smpi skg aku mmg minat dia. Aku pn tak tau knp..tp aku rs suara dia best. Lg sorang yg aku suka Ana Syuhada. Tp, ana nie nasib dia tak baik cam zatul..pape pun wish ana all da best.

Zatul nie mmg fighter tau. Dr segi motivation & passion towards success ni..dia mmg leh jd idol. Kite leh nmpk improvement dia dr minggu ke minggu. Mungkin dia sedar, dia nie underdog je before. Jd, dia usaha utk meletakkan diri dia seiring dgn protoge lain. Taniah kat kak ogy sbb berjaya memotivasikan zatul. Bagi aku..wlw sehebat manapun Mentor klu, protoge takde semangat tak kemana jugak.

Dulu zatul mmg cam takde harapan jer nak ke final. Even nak duduk sama rendah berdiri sama tinggi dengan Anas & Carolline pun...cm jauh jer kan. Even nak dibandingkan dia & Ana Syuhada pun..Ana mungkin lebih baik. Tp, skg Zatul dh buktikan yang semua itu salah.

So, apa yg kita boleh amik ikhtibar dr cite zatul nie...kalau kita ada passion...kita tahu matlamat kita..kita MAHU jd org berjaya...usaha & jgn putus asa. Kita kne igt...mmg akan ada ramai org yg bagi semangat kat kita tp..hanya kita yg mampu mengerakkan diri kita untuk mencapai kejayaan.

Gud Luck utk semua!

Gud luck utk Zatul!

& Biggest GUD LUCK for me!!!!

No comments:

Post a Comment