info trafik

Tuesday, August 13, 2013

Mengumumkan!!!!!

After almost 1 year...

Hahahahahaha...

Gile lame tak update blog nie. Padahal banyak giler nak cite. Tue la sebab takde masa (ye ker?)

Update 1: Tukar Status

Tanggal 28 Okt 2012, aku dh tukar status kpd tunangan org. Kikiki...seyes xcaya kn??? Tp caya lah...nnt aku rajin aku update gmbr cincin tunang. Sape tunangan aku tuh? Klu yang add FB aku sure dh tau...so, xyah cite lg. Pape pun hope kwn2 wish us all da best k!


Update 2: Ucapan Selamat Hari Raya 2013

~Selamat Hari Raya 2013~
~Maaf Zahir Batin~

Maafla...klu ada salah silap k..=)

* 0 = 0 *

Update 3: Bile nak nikah neh???

Nie aku stress neh....bab nk menikah. Aish...bile tue? Hari tu bincang cadangnya 1 Nov 2013. Tp, la nie kne tukar plan sbb ada aral melintang plak...aish...

sbr,sbr, sbr....

~wlwpon bengkek je....tp kne senyum tau...=)~

3 comments:

  1. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete