info trafik

Monday, July 13, 2009

Happy Birthday...Pojie!!!!!!!!!!!

besday wish yg diantar oleh shida...thanks shida!!!!!!


12 July - arinie adalah ulang tahun kelahiran aku yg ke-24. Hehehe..da bosa da den nih. Arini macam bese je..cam ari2 yg len gak..tp best nye arinie dapat banyak wishes dr kawan2. Dan paling tak disangka, sima telah membelikan butter cake untuk aku. Best nye...Thanks sima...;-) Sheena juga tak ketinggalan membelikan sepotong kek buat aku.Hehe..tenkiu..

Disebabkan arini besday aku, pihak Maxis bg call free..so, dapatler aku call seme kawan2 yg aku rindui...berborak sakan la kan...tak lupe gak aku bergayut ngn mak n ayah n adik beradik sket punye lame...huhu..sonoknye...bukan slalu...setahun sekali jer...

Tahun nie, tahun pertama menyambut besday as an employee.Sonok ar....maksudnya aku da melalui fasa baru dalam hidup yg akan mematangkan lg cara berfikir, bertindak dan emosi aku. Harapan aku cuma satu...mg ALLAH berikan aku kesempatn meraih impian aku suatu hari nanti..amin...

kek dari sima...

acara potong kek

kek dr sheena...
terima kasih kepada semua kawan2 yg anta wishes untuk pojie...termasuk en.syarul. Mg korang semua mendapat kebahagian dia dunia dan akhirat...amin...

1 comment: