info trafik

Friday, July 3, 2009

July Babies

9.00pg - July assembly di buat pd arini. Puan Farah tidak hadir memandangkan beliau tidak berapa sihat arini. So, en.farid iaitu bos aku telah menggantikan beliau untuk memberi ucapan, teguran, nasihat & ingatan kepada semua staf yg hadir.

Kemudian, puan yusma pula memberi sedikit taklimat ttg company trip yg bakal di buat pd ari isnin nanti di Sunway Lagoon. Sedikit teguran dan peringatan agar pembaziran utilities tidak berterusan.

Now! masa yg ditunggu-tunggu oleh aku selama 6 bulan bekerja disini. Sambutan hari lahir untuk semua staf yg lahir pd bulan julai. Hehe....aku, nawwar, auntie shima n kak kay punye turn bulan nie..Best! Dapat request kek coklat dr kak liza. Takde la tiap2 bulan makan cheese cake jer...peh..muak aku!

So, arini walaupun sama seperti bulan2 yg lepas kerana e2L mmg every month ade assembly, tapi tetap istimewa kat aku coz bulan nie besday aku...hahahaha...yeah!

No comments:

Post a Comment