info trafik

Tuesday, August 17, 2010

Ramadhan yg lalu..(Part 2)

Part 2: Puasa yang yok..

aku igt lg time nie..ms tue aku baru jer masuk darjah 1. n kire 1st time aku blajar berpuasa. Aku tak tahu la mane aku dpt kekuatan nk berpuasa ms tue..sbb along n de tak pose.Hehehe...

cam bese, bulan pose, aku tetap kne g mengaji.Tak jauh pon..surau bwh umh jer..5 minit turun tangga lintas jalan..dh smpi. Nk dijadikan cite, pada ms tue ada seorg kawan nie yg mengaji same ngn aku.Tgh2 menghafal tue tetibe dia ajak aku teman dia balik kejap..umah dia tak jauh la..tgkt 1..atas surau tue jer..dia kate nak amik barang.

aku pon g la temankan....kuar jer dr rumah dia, tetibe dia sua kat kau perencah megi kari..aip..aku kate aku pose..ne leh mkn..

then dia ckp..mak dia kate..klu pose..rs sket tak per..aku pon..rasa la..owh..sedap gk eh..then rs lg..sedap!Hhahahah...aku rs ms tue pose aku dah batal..wlwpon aku rs sket jer..n tak mkn ape2 pas tue..tp, sbb aku ttp rs lapar..so aku consider aku pose la...

hahhaha...sengal betol...so, aritue, walaupon aku nmpk cm pose..aku tau aku tak pose sebenarnya..tp, aku tak ckp kat sesape...jd, ayah tetap membelikan juadah istimewa sempena aku berpuasa n aku dpt duit ry lebih dr along & de..hehhe...(nakal sungguh!)

tp..cite nie aku dah cite dah kat family aku...rs serba salah lak kan bile dh besar terkenang.SO, ayah & mak maafkan angah yer...besela..dak kecik nakal sket..hehheheh

4 comments:

  1. kikikiki..tak bek taw...
    same cam sepupu su..makan snek ngan adek dia cakap rase sikit jer...padahal elok duk makan sesama...huhuhu
    budak lg lah katekan..huhuhu

    ReplyDelete
  2. kenangan kecik2..best..beb nama blog aku dh tuka shinanana@blogspot.com..nnt update list yer...

    ReplyDelete