info trafik

Tuesday, June 7, 2011

Bercuti...

Pemandangan disiang hari

Pemandangan diwaktu matahari hampir terbenam



Sempena musim cuti sekolah nie, aku dok amik kesempatan g ikot kak lin balik kg dia kat kedah. Mg best...walaupun tak jalan mane-mane, tp duduk rumah pun dah ok..yela, excited aku menikmati keindahan alam yg luas terbentang dengan hamparan sawah bendang..berlatarkan gunung dan langit membiru..ditemani kicauan unggas-unggas kecil..pergh...mmg memberi ketenangan...=)

Jalan2 meyelusuri bendang mmg best...rs relaks sgt...pertama kali membonceng motorsikal yg dipandu oleh kak lin...yer......sgt mendebarkan. Hehehe (Kurang yakin sebenarnya) Tp, dh lama2 tue, ok la...=) Jgn marah kak lin...

Semlm pun sebelum balik, sempat teman kak lin wat spek baru dia..wow..smpi 2 dia tempah..tp satu tue dia tukar lens jer...ganas minah ne.Sampi mak dia pun kate :' pakaila spek byk2 tu kat tangan..kat lutut...' (sbb slalu sgt pecah, rosakkan...)

Pastue, aku pun dok tempah sekali...spek mata baru, change color berbingkai maroon..yeay...tak sbr nk tunggu ayah kak lin post kan dr jitra nun...jauhnya....tp hasil puas hati. Dari aku tempah kat Optical England kat KL nie..harap mahal jer..tp servis hampeh!

Mak kak lin, sempat gak tapaukan aku buah kuinin, ikan kering, acar buah, acar limau...kuih-muih..byknyer...thanks to keluarga k.lin yang sudi menerima kehadiran sya selama 3 hari disana.

sepanjang 3 hari kat sna, aku asyik mkn jer..smpi cinicn kat jari ni pun klu nak bukak ketat. Hehehe...

Disebabkan mood Nur Kasih The Movie masih bersisa, makanya, peluang ke rumah kak lin mmg tak dilepaskan memandangkan...design dapur dia mmg sebijik cm filem tue...ngadap bendang lg...so, sape2 yg dh tgk filem tue, mst leh bayangkan...hehehe...

sekian tuk post kali ini. Disini saya selitkan 2, 3 gmbr utk tatapan semua.


2 comments:

  1. pasni ikut lagi tau org balik kg...semoga poji gembira time kat kg org..entry orang pun dh wat ni...http://hijaurumputitu.blogspot.com/2011/06/best.html...dh link kan ke enrty poji gak :)

    ReplyDelete
  2. dh bc dh..siap komen g..tggu la kete baru i kuar..leh balik nek kete.Heheheh.Tp, sebelum tue u kne balik kmpg i lak..hehehe

    ReplyDelete