info trafik

Friday, July 1, 2011

REZEKI yang tak disangka


Assalammualaikum & Salam sejahtera.
Semalam (30 Jun 2011), tercipta lagi satu sejarah dalam hidup aku, ap
abila tanpa disangka-sangka menerima 'award' untuk anugerah pekerja - 'BEST COMPETENCY'

tak pernah mimpi pun nak dapat anugerah nie.Apatah lagi anugerah lain. Yela...skg bukan zaman belajar. Tipa-tiap tahun pekse, mst kne fight tuk dpat hadiah.

Bile time keje, yg ku tahu mst siapkan keje mengikut apa y
g diarahkan...seperti yang aku dh persetujui dlm 'Appointment Letter' aritue.

Tup,tup di umumkan dapat anugerah nie. Wow! Serius speechl
ess...tak caya. Perkhidmatan aku baru cecah 2 tahun 6 bulan.Sedangkan ramai lg staf lama yg lebih la
yak.

Walaubagaimanapun, aku syukur...terima kasih ya ALLAH..Aku mohon jgnlah kerana anugerah ini, aku menjadi insan yg lupa diri. Dan biarlah kerana anugerah ini, menjadikan aku lebih bermotivasi utk bekerja dgn lebih ikhlas, tekun & saba
r.Amin...

Setinggi-tinggi terima kasih kepada semua yang turut sama membantu aku mencapai kejayaan ini. Terutama:

1. Pn. Hjh Farah Mahami TSDHMK (ED e2LSB)
2. Tn. Hj. Azmil (FD e2LSB)
3. Pn. Hanim (GGM)
4. Mr. James (GM)
5. En. Farid (HOD Fin.)
6. Joe (Senior aku)
7. Nano (BFF + Asst.aku )
8. Staf-staf e2l & eyd (terutama rakan-rakan la
ma)
9. Ex-staf e2L & eyd

Dan paling utama mak & ayah aku serta seluruh
ahli keluarga yg tak pernah lekang memberi semangat utk aku meneruskan kehidupan.


Tanpa jasa dan sokongan serta bantuan mereka secara langsung atau tidak langsung, kejayaan ini tidak mungkin tercapai.

TERIMA KASIH SEMUA. JASA KALIAN AKAN KUKENANG.


Menerima 'award' dari Pn. Sri Hjh. Wan Nong









No comments:

Post a Comment