info trafik

Saturday, June 20, 2009

First Day - Assistant Librarian

20 jun - Arini, hari pertama memulakan kerja 'part time' ni. Bosan nyer......ngantok pon ade. Pg2 dtg ofis, internet network lak tak de...adoi...bertambah bosan la hidup aku. So, aku amik kesempatan menelaah nota akaun untuk preparation slide. Huh..! da lame tak bc akaun subjek in malay, berdarah gak kepala aku nak pahamkan...Then terpaksa jugak bc in english supaya lebih paham maksud setiap ayat tue...bunyi cam belagak plak..tp tule hakikatnye...hehehe..;-)

Tp tak lame pas tue, internet da ok..so..hidup kembali ceria..:-> Pas tue lam kul 12 lebih sheena pon dtg. So, dptla aku kawan berborak.Hilang sket ngnatok aku nie. Ktorg cam bese dok bersembang cam library tu kami orng yg punya...HAHAHAH! Sebelum tue aku sempat gak siapkan sket kerja aku yg tertangguh ari jumaat semalam. Sambil menyelam minum air..lgpun, arini..tak ramai lak student dtg. Agaknye...student2 kat sni da pandai kot...(Ade dtg library just for sleep..apo tue?)

Teringat waktu aku study dulu...aku n kawan2 tak penah lak tido kat library. Klu dtg sure masing2 sibuk mencari bahan untuk nota, presentation atau assignment. Macam2 hal la sekarang...terasa bosan keje ni, tp paling tidak dapat belajar sesuatu. At least, mungkin dr seorg yg malas membaca, aku jd rajin lak pasni...who know...

So, okla....tp lam ati..(sebaik keje sampai petang jer...selamat...)

No comments:

Post a Comment