info trafik

Friday, June 5, 2009

Performance Evaluation

5 Jun 2009 - Tepat 10.15am arini, aku menamatkan sesi penilaian untuk pengesahan jawatan. Huhu...akhirnya...tp sure confirm ke tak, aku pon tak leh cakap. Ikot rezkila kan...Yg bagus nye bos aku ni, dia berusaha nak comfirmkan aku ngn cepat n naikkan gaji aku.Tp....final decision tue, kne serah kat HR la..Mudah-mudahan ALLAH permudahkan segala urusanku...amin...
Aku tak kisah sangat naik gaji ke tak ke...yang penting 1st mesti confirm lu..then baru leh enjoy len2 kelebihan keje kat sini terutama insuran yng disediakan. Lg 1...sape tak nak gaji besar? Tp, besar ke kecik ke yg penting mesti BERKAT....klu tak berkat...harta setinggi gunung everest pon tak cukup...so, setakat ni aku bersyukur dgn apa yg aku ada....
walau camne pon....impian untuk memperolehi gaji besar, tak mungkin padam...cume lambat atau cepat..itu persoalannye...n sejauh mane aku betul2 bersedia menghadapi cabarannya...Jadi..aku akan berusaha mengumpul segala ilmu dan pengalaman di sini bagi menjaya kan misi masa depanku.

No comments:

Post a Comment